SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 21 april 2010

Snöig onsdag

Konstigt väder vi har haft idag,var på promenad på förmiddagen då var det uppehåll och tillomed lite sol,sen har det snöat,regnat och vart sol om vart annat. Jag vill ha riktig värme nu.

Lucas hade med Tove hem idag,dom leker bra ihop och ska gå i samma klass sen i skolan så det känns skönt. Jenny berätta att nästa år är Ebba den äldsta tjejen på deras avdelning,tänk att lilla Ebba kommer vara äldst det är ju helt sjukt,min lilla Ebba...

Ikväll har jag vart på meandi-party hos Fia,jag köpte en medaljong-scarves till mig,jag måste snåla nu för jag vet inte hur mycket pengar jag kommer få denna månad,brukar ju alltid krångla med föräldrapenningen i början.

1 kommentar:

Marica sa...

Snygg!

Ja tänk att E blir äldsta tjejen.. Å och G blir äldsta killarna.. åren går!!! Tänk att E och Fi börjar skolan om några år!!

Vill oxå ha sol & värme nu!!!

Trevlig kväll, kraaaam