SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 24 april 2010

Göteborgskalas

Har vi hunnit med idag,Oscar fyller 6 år den 29:de(tror jag..) och hade kalas idag,det bjöds på pizza och kladdkaka,vi hann tyvärr inte stanna så länge för Martin ville inte missa hockeyn och Elsa var ju själv hemma.
Igår var jag och handlade med 3 barn för första gången,det gick riktigt bra,vi fick betala,gå ner i bilen och tanka Mira en gång sen fortsatte vi handlingen. Lucas och Ebba sköter sig så bra när man gör sånna grejer så det är skönt och så hade vi ju hela dagen på oss,det fick ta den tid det tog,sen avsluta vi Skövde med Mcdonalds:-)
Väl hemma så baka jag och Ebba bullar,om vi kanske kan få lite besök i helgen..
Lucas stanna kvar på kalaset i Göteborg och ska åka hem med farmor och farfar så Ebba har passat på att få mysa med Mira ifred.
Fint väder idag,hoppas det blir lika fint imorgon.
Trevlig lördagkväll på er!

7 kommentarer:

Jenny H sa...

ÅH vilka fina bilder på barna!!

Skolgatan sa...

Ha,ha vi skrev samtidigt på våra bloggar:-),jag har alltså lämnat en kommentar hos dig...

Kram

Jenny H sa...

:-) Ja ibland korsas tankarna!
Har lämnat "svar" på din kommentar hos mig!

Kramar!

Mor sa...

Vad mysigt för Ebba o Mira med
"Tjejkväll"
Kram

LilleBus sa...

Åhh vilken fin blogg du har - och sikka söta barn:-D
Hoppas att ni har en bra helg!

ylvisen sa...

Ha ha, det skulle vara jag de, handla med alla tre! :)

Ser ut som ni har det bra!

kram

ylvisen sa...

Ja bra förslag, vi kanske kan gå nakna hela familjen.... :) Han går ofta utan blöja och då märker han när det kommer i byxan, kanske lite samma sak?

kram