SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 12 april 2010

Fullt upp

Oj vad man inte hinner med nu när man har en liten hemma,idag hade jag tänkt vi skulle vara klara allihop till kl:9 när jag lämnar Lucas och Ebba på dagis men det kunde jag glömma imorse iallafall. Mira sov fortfarande då så hon fick stanna hemma med Martin,frukosten stod fortfarande framme,inte plockat iordning nått... Jag får bli lite bättre på att förbereda kvällen innan så ska vi nog fixa bli klara till 9:-)
Jag har klippt Elsa idag,var ute hos min mamma och pappa så dom fick kolla Mira under tiden,Elsa blev jättefin och det var välbehövligt,hon verkar gilla att få sommarfrisyr.
I eftermiddag har vi vart i lekparken,Ebba somna i vagnen men Lucas tyckte det var skoj. Vi var där med Sofia,Linus,Emil,Fia,Axel och Wilmer,kul att ha vänner som också är mammalediga:-),jag njuter verkligen av detta,så underbart härligt!

Här kommer en bildbomb från våra dagar hemma:





3 kommentarer:

ylvisen sa...

JAAAAAAAAAAAAAAA så mysigt! Avundsjuk!

kram ylva

Sofia H sa...

Åh vi njuter av att ha dej hemma=). Tror det blir en mysig vår å sommar för oss mammor=). kram kram

Jenny H sa...

Fina bilder!!!
Fina barn!!!
Fina vänner!!!
Du förtjänar allt!