SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 17 april 2010

Annat att göra...


Lucas myser med Mira♥

Ja jag har fått nått annat än datorn som tar min tid,hon heter Mira och är en väldigt hungrig liten tjej. Det känns som jag har matat hela förmiddagen,när hon väl tar sig en sovstund så springer jag omkring och försöker hålla ordning i mitt hem.

Martin har lagt golv och satt in garderober i mitt rum:-)Det blir så bra,vad mycket plats vi kommer få sen,helt super.

Igår var vi hos Marica och Fredrik,Johan och Sofia var också där,vi beställde pizza och hade trevligt.


Fredrik elda iväg en luftballong


Mira sov gott hos fina Sofia


Ebba blev också trött och somna hos Martin

Idag har Marica,Fredrik och barnen vart här på fika,dom hade paket till Mira,en jättesöt nalle-ryggsäck och böcker,tack för det.
Grabbarna blåser bubblor

3 kommentarer:

marica sa...

Tack för igår och idag :) Trevligt Trevligt! Det får vi göra om snart tycker jag! *Kram*

Johanna sa...

Hjälp vad ni hinner med med en nyfödd i huset...Kom ihåg att vil också! :) Kram

Johanna sa...

vila skulle det stå