SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 20 april 2010

Solig dag


Började dagen med promenad med sällskap av Fia,Wilmer och Axel. Sen blev det en kaffe hos dom,trevligt!

Nu ikväll har vi vart på teckenkurs,det är jättekul att lära sig nya ord,får se hur mycket som fastnar.

Idag har Mira vart vaken och nöjd lite mer,kul att få se hennes ögon men hon är allt en liten skrikhals som gillar mat:-)

Nu ska jag se på desperata hemmafruar,det enda jag följer på tv tror jag och jag har vart dålig på att följa det också,svårt när man jobbar skift,men nu är jag ledig!!

Imorgon ska Lucas till lekparken och ha picknick med 6-års gruppen,sen ska Tove följa med oss hem.

1 kommentar:

Jenny H sa...

Verkar ha varit en bra dag! Teckenkursen är verkligen bra! Jättekul att det blir i höst igen!

Johanna, nästa vecka slutar jag 17 på tisdag och 14 på torsdag så för mig passar alltså torsdagen bäst. Hur har du det då Jessica?

Natti natti!