SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 18 januari 2009

Ebbas dag kalas nr2

Imorse väcktes Ebba med paket i sängen,det blev ett hello kitty-pussel och nya pennor.


Sen har vi gjort tårta,pusslat nya pusslet,målat,sovit middag och på eftermiddagen var det dax för kalas. Hon fick så mycket fint,klänningar,piano och servis. Jättefina kläder och roliga leksaker,hon tackar så mycket!
Tvillingarna var här,jag tror det här är Axel men jag är inte säker..:-):
Och detta är nog Wilmer:
Tuva var här:
Jenny och Sofia i bakgrunden:
Hon fick ett fint piano:
¨
Tårtblåsning,gick inte så bra idag heller:

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för kalaset!! Goda bakverk o goa ungar :-)!!

Mojje hälsar, bockar och bugar och tackar SÅÅÅÅÅÅÅ mycket för bullarna!!! Han talade glatt om för mig att "Jessica minsann gått någon bageri-linje", men det var ju redan gamla news för mig ;-)!

Tack igen och grattis igen till världens bästa Ebba!

Kram o go´natt!

Marika sa...

Ser ut att ha varit ett trevligt kalas!

Marika

Lilla L sa...

Grattis till Ebba på 3-årsdagen! Vilken jättesöt tjej du har! Jag blir alltid lika glad att läsa om henne. Själv har jag 3 barn, 2 pojkar och en liten prinsessa på 7 mån som har ds. Alltid roligt att läsa om större barn med ds. Kika gärna in på vår blogg!

ylvisen sa...

Ja hon ser ut att trivas på sitt kalas! Vill höra henne gå loss på pianot!

Appropå blåsningen så ser det ju iaf väldigt bra ut! Felix blåser med näsan...

kram

mamma sandra sa...

Hej!

Många varma goa grattis kramat till Ebba!!
Hoppas hon haft en riktigt bra födelsedag!

Kramar från oss!!