SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 6 januari 2009

Takstolar

Takstolarna är uppe,Martin fick hjälp av Fredrik och Mojje,tack,tack!

Titta vad dom jobba bra:




Jag och Jenny åkte och köpte fika och hämtade Lucas och Ebba hos mormor och morfar. Så när vi kom tillbaks var byggarbetarna klara så då var det fikadax.

Nu ikväll har jag fått hjälp av Ebba med matlagningen,vi gjorde biffar,kall advocadosås och sallad,det var gott.


Snart ska jag och Elsa gå ut och gå med Camilla och Meja,ska bli kul för det var längesen vi sågs.

2 kommentarer:

Carina - den gråa pippin sa...

Jösses vad ni håller på där hemma. Men jag förstår att det finns snickarfingrar hos er när man ser hur fint ni har det. Avis? Japp. Här har vi långt ifrån någon röd tråd i huset. Men men, det fungerar bra ändå.
Vad modigt att ha datorn bredvid matlagningen! Det hade inte fungerat hos oss om Felix fick sitta och hjälpa till med matlagningen med en dator bredvid sig.
Ha det så bra.
Kram

ylvisen sa...

Å vad det går framåt! Va kul! Ska bli nice att se i sommar! Håller på och tittar på datum när ni får komma hit!

Va söt hon är på bänken! Maten lät god!

KRAM