SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 17 januari 2009

Kalas nr1

Då var vårt lilla släktkalas över,blev ju väldigt lugnt och trevligt.
Eftersom vi inte blev så många gjorde jag en kaka som vi hade som tårta istället,imorgon ska jag göra en prinsess men idag blev det en norrlandskaka som jag har hittat inne hos Ylvisen:

Titta vad fin hon blev i tröjan från Felix<3

Victor:
Wilma:
Jenny:

Ebba försöker blåsa ut ljusen...
..gick inte så bra så Lucas hjälpte till:
Ebba med gammelfarmor Britt:
Lucas med gammelmormor Linnea:

7 kommentarer:

Lena sa...

Vad roligt med så många kalas men hon är ju också en "speciell" tjej.

Den såg otroligt god ut kakan.

Skolgatan sa...

Ja precis,väldigt speciell

Kakan var otroligt god:-)
Receptet finns inne hos Ylvisen under december 2008.

Kram

ylvisen sa...

Men snuttjulle va gullig du, bjuder på "min" kaka på världens bästa Ebba-kalas! Va bra att den var god!

Tröjan ser ut att passa! Vilken tur!

kram

Skolgatan sa...

Ja tröjan är jättefin,tack än en gång:-)

Kakan var ju så god min mamma hade bakat den när jag var där en gång,då sa hon att hon hade hittat den hos dig. Det betyder ju att hon läser din blogg:-D

stina sa...

ÅÅÅÅ ännu mera godsaker hmmm kan du inte postta lite till en dösugen via mail hehe...å va söt hon är å tröjan vart jätte fin

Emma sa...

Å va födelsedags barnet ser lycklig ut!!!!! Hoppas hon har fått en massa underbara grejer!

Kram EMma

ylvisen sa...

Ha ha, bra mamma du har!

Jag hade inte sett "paket-inlägget" nedan, har kommenterat!

kram