SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 9 januari 2009

Hyddor

Jag åkte inte iväg och måla panel förrän Ebba skulle sova middag,på det sättet kunde Martin jobba ute och jag hann röja inne. Jag och Lucas byggde en hydda i deras rum som han har legat i,jag testa inte ens att komma in halvvägs för då hade det rasat:-)

Vid tolv-tiden blev iallafall lilla fröken Kraft trött och gick och la sig,jag åkte till min lilla målarhydda som Martin hade gjort till mig. Den var så fin med värmefläkt,lampa och radio(som endast p4 funkar på) Elsa åkte med mig så vi har haft lite hund-matte-tid. Jag målade all panel,känner mig nöjd med mitt dagsverk!

Här får ni lite bilder från min mysiga hydda:-)



Härinne har jag tillbringat min eftermiddag:
Nu när jag kom hem var vi hungriga allihop så det blev beställning från pizzerian.

Efter maten fick barnen lite godis,Lucas höll skålen och då får han en liten svans,Ebba gillar godis!

5 kommentarer:

ylvisen sa...

Hallå, du är ju inte med på bild, jag tror inte du gjort nått!

:o) KRAM

Skolgatan sa...

Men jag kan ju inte ta på mig själv...

ylvisen sa...

He he, jag har timer på min kamera ;o)

Skolgatan sa...

Jag med men jag fastnar inte och hade jag fastnat hade jag inte synts bakom all rödfärg:-D

Anonym sa...

Svar på min blogg:

Ja stackars Lillgumman! Nu är det bättre.
Hon fick sova hela natten tills för en stund sedan.

Tack, jo det är gott med nybakade mackor..
Det där med baka innan skolan pysslar jag inte med.. det var ett tag sedan ju :)

Jag är nominerad Till det stora Bloggpriset som aftonbladet arrangerar.
Jag måste först komma till final innan man kan rösta på mig..
Jag tror ju inte jag kommer så långt..
men ändå så ska du ha ett stort tack för din röst :)

KRAM!