SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 2 januari 2009

Jag behövde inte hjälpa Martin med det sista för Mojje och Jenny kom förbi så Mojje tog över mitt jobb,tack för det:-) Sen följde dom med in så vi fika,så trevligt så!

Vi kom inte på någon mat så det blev sallad från pizzerian,jag tog grekisk sallad och den var jättegod,nu har jag en ny favorit på alexandra.

Här kommer lite bilder från vårt fina utbygge,kul när det händer så mycket. Jag fryser fortfarande om fötter och händer så ikväll blir det bad och idag får jag ta lite vin till för det är ju fredag:-)

Lucas tittar ut i sitt blivande fönster:


7 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning:-)
2009 blir ditt år, det känner jag på mig:-)
Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Malin E sa...

Hej du!
Så du hittade vägen till mig du oxå ;o)Va fort det går med erat husbygge nu!!Spännande!
Lycka till i tävlingen man kan dyka på lite roliga tävlingar här och där emellanåt faktiskt. =o)
Kram M

Anonym sa...

Jag har oxå tävlat,, såå fina de smyckena ju!
Hoppas ni har en bra kväll,, Kram!

Anonym sa...

Tack för fikat! Alltid kul att träffas o prata lite!
See U soon!

(undrar just vad ni tyckte om filmen... Brrr.. säkert otäck..)

Kramen!

Skolgatan sa...

Hej Jenny!

Japp trevligt att träffa er,Mojje verkade pigg igår!

Vi såg inte filmen Martin vågade inte,såg nån Irene Huss istället.

KRAM

Anonym sa...

Japp han var väldigt pigg o glad för en gångs skull :-) !
Tror det är cellgifterna som spökar annars..

Martin är en liten fegis alltså, precis som jag ;-) !

Ha det!
Kramen!

Skönt att få skriva av sig! sa...

Va ni sliter! Ni e så duktiga med utbygget, fattar inte vart ni får er energi ifrån!? Vi ska bara renovera ett rum o har jobbigt m det...