SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 23 januari 2009

Sjukdag


Det är något fel på internet så jag kommer inte in på bloggen. Men jag skickar en liten mobil-hälsning och hoppas det funkar. Idag vakna Lucas med krupp och jättevarm,han tog medicin,har vart svårt att få i honom det förut. Men nu har han kanske märkt att man blir bättre. Jag hoppas hans krupp växer bort snart för det är riktigt otäckt. Idag ska vi alltså bara ha en slappar dag med täcke i soffan och film på tv. Hoppas jag kan komma in på min blogg sen,och alla andras jag följer för det är ingen som funkar och jag får abstinens:).

6 kommentarer:

Camilla sa...

fy ,ja visst är det otäckt med krupp.mina barn har haft det båda 2,men nu var det längesen.krya på er.kram

Anonym sa...

ÅH vad hemskt stackars Lucas.Hoppas det blir bättre om ni har en riktigt mysig slappardag o tar igen er.Pussa på Lucas från mormor.Kram mor

Anonym sa...

Gabriel vakna igår med krupphosta, han har ju aldrig haft det förut men jag gav han av Filip o Jacobs medicin och då blev det bra,, SKÖNT!

Hoppas ni har en lugn o mysig dag!

Kramar om er alla!

Anonym sa...

Stackars lilla gubben men om du är duktig och tar medecin så blir du snart bättre!Farfar han pusslar idag han har ett jättestort pussel som han hållit på med i 1 månad!Snart är din födelsedag vad vill du ha för present?Det finns många stora bilar med gubbar här gillar du sånt?Kram på dej och ge en kram till Ebba ickså!Nu ska farmor gå och bada.Kramar till er alla från farmor

Anonym sa...

Gud va mysigt att mormor o farmor till barnen läser din blogg :-)

stina sa...

Ja de är inte skoj men de växer ju som tur va bort min yngsta hade det hon hade de rätt länge men nu är de borta å konstigt annars hon är 16
ha en bra helg å krya på er