SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 2 januari 2009

Fredagsmat?

Har vart ute och hjälpt Martin med att stomma upp väggar. Lucas och Ebba var också ute men sen frös dom,Lucas fick gå in och se på film och för Ebba var det sovdax.
Nu är iallafall väggarna uppe,fattades nått så Martin har åkt in till Skövde för att handla det och jag gick in för att äta och så frös jag halvt ihjäl där ute,svinkallt! Ska lägga ut bilder på det vi gjort sen men nu är kameran på laddning.

Idag är det ju fredag och vi har inga planer,blir väl som vanligt en film kan jag tänka mig:-)

Vet inte vad man ska hitta på för mat ikväll,tänkte att jag och Martin ska äta när barnen har lagt sig. Någon som har förslag på någon god mat och det ska ju vara GI?

1 kommentar:

Emmas keramik sa...

Va långt ni kommit med bygget! Snart kan ni ju flytta in :) Såg att du undrade om boken du fick i julklapp. Tror att det är hennes första bok så det är ingen serie. Men hon har en blogg där det finns mer pyssel :)
http://www.dear-martha.com/
Jag hann inte pyssla så mycket i år så du fick en instruktionsbok att pyssla ifrån själv :)
Hoppas att du hittade på något gott att äta här blir det nog varma mackor, men det är väl inte så gi?
Kram