SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 10 januari 2009

Äventyr

Idag ska vi ut på äventyr,jag har köpt ett par skridskor till Lucas. Snart ska vi åka ut till mamma och pappa,dom har en liten damm,det blir en lagom start på skridsko-karriären:-) Får se hur det går,skridskorna är lite för stora,jag köpte begagnade av en arbetskamrat men dom kommer nog vara lagom nästa år,Lucas har pratat om att han vill ha inlines så jag tyckte det vore skoj att se om han kan.

Martin fortsätter med utbygget,kanske spikar upp panelen idag(som jag har målat:-))

Bilder från skridsko-åkning och husbygge kommer senare.

1 kommentar:

ylvisen sa...

Ska bli kul att se lite färdig panel sen! Jesper och micke var och åkte skridskor igår, han har inte velat prova tidigare eftersom han inte kan....hm hur ska man då lära sig. Igår var det iaf en kompis som skulle till IP och då ville han prova, det hade gått ganska bra! Ser fram emot bilder sen! KRAM