SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 29 januari 2009

Jaha då var det torsdag..

Har inget att skriva om idag för det har inte hänt nått. Jag och Ebba har vart hos frisören,vi blev nöjda som vanligt men vi toppade bara. Lisa visade mig hur jag ska göra för att flika ut håret sådär fint när jag plattar håret så idag ska jag bjussa på en egobild:-)

På väg till Lisa:


Såhär fin blev Ebba(lite snorigt var det visst..)


Och här är jag:


Jo förresten så har jag köpt ett par tuffa nova star-jeans och en molo-tröja till Ebba,fynda på tradera,eller fynda vet jag inte men jag ville att hon skulle ha dom:-)






Nu ska jag lägga mig i sängen och se på filmen vi fick av Hanna,tyvärr ganska stor risk att jag somnar...

8 kommentarer:

Camilla sa...

snygg frisyr:)men ni har ju inge snö....trodde alla hade det...vi har massor.men jag längtar till våren.jättetuffa byxor till tjejen. kram

Anonym sa...

Ditt hår blev ju skitsnyggt!! Kände ju knappt igen dig!!
Ebbisen är ju superfin och nu med nya kläder blir det ju en riktigt tuff brud!

Ses imorgon!

Kram!

Anonym sa...

Vilka pumor!

ylvisen sa...

Ja titta va fina ni blev! Inte ofta man får se dig ju!

Coooola kläder! Klart hon ska ha ett par braller! Jag köpte en molobody till jack på rean häromdagen!

kram

Emma sa...

Ni blev ju super snygga!!!!!!!!!!

cpmamman sa...

Finfina vackra tjejer och snygga kläder ;) En riktigt tjejdag?!

Anonym sa...

Sötaste flickorna i stan(Hjoo)så är det!!! Kram mor

Anonym sa...

Snygga Tjejer, snygga frisyrer!
Söta kläder var det ju också i inlägget!

Hoppas ni alla har det bra!!

Ha en underbar helg!

Kram!