SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 15 januari 2009

Målardag

Ebba var trött idag,hon hade sovit länge på dagis men ville ändå ligga och gosa i soffan när vi kom hem,Lucas var ute med Martin.

Ebba kollade på hopp-hatten,en favorit och Lucas kom in och såg när dom måla så då ville han med göra det och självklart Ebba också.


Lucas målade en blomma med en spindel:

Ebba målade modern konst:-):
Vi klippte även ut fina saker ur hm-katalogen:
Ebba-bus:

Titta vilket långt hår hon har fått:
Nu är Martin och Fredrik och bowlar,jag sitter här helt ensam med morötter,gurka,blomkål,dipp,oliver och brieost. Så skönt att sitta helt själv även om det bara är en timme så njuter jag.

6 kommentarer:

Marika sa...

Låter härligt det där med att få vara ensam en stund!

William somnade vid 4 tiden idag, så vi lär nog få en sen kväll här!

Ha det så trevligt...

Marika.

Anonym sa...

det låter gott, nästa gång kan du ju bjuda in mej :-) oki då får du ju inte va själv men vi får ju umgås :-) det räcker om jag stannar 50 min så kan du ju få va själv i 10 ;-)
KRAM

ylvisen sa...

Härligt! Jag tog nyss en skiva brie och en finncrisp!

Ja det var värst va håret var långt! Cool brutta!

:o)

ylvisen sa...

Shit vilken gel du gör reklam för på din sida, man bara smörjer in krämen och fettet ska försvinna som smör i solsken :o)

Skit i GI! Köp krämen!

ylvisen sa...

Sen måste du på min begäran berätta om utbyggnaden, vad skulle ni ha där? Biorum, dressingroom, sovrum, var det så? Tell me!

Ska bli så kul att se!

Anonym sa...

Vilka fina bilder!:.)

Klart du får! Du får mer än gärna länka till mig!:.)