SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 10 januari 2009

Skridskopremiär,panel och tand-lycka

Skridsko-åkningen gick fint,jag släppte honom inte mycket men några gånger och i slutet var han riktigt tuff men då orka han inte mer. Vi var ute i två omgångar,hade en fika-paus emellan och andra gången gick det bättre.

Lite otäckt:

Ebba testa också isen:


Elsa testa också isen:

Fika-paus:

Sen en tur till:



När vi kom hem hade Martin satt panel,titta vad fint(speciellt målningen,he,he):


Och nu ikväll ser det ut såhär, han håller fortfarande på,men det får ni se imorgon:



Idag har jag upptäckt att Ebba har fått en tand,där nere där jag knappt trodde det skulle komma några,vilken lycka!


Ikväll kommer Jenny och Mojje hit,vi ska äta kinamat och ha tv-spelskväll,ska bli kul.

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Va fint det blir! Idag har jag varit hem till mamma och gjort min plikt på hennes dator ;o)

ylvisen sa...

Ja va sjutton tanden! Visst såg jag det!! Va roligt! Det var ett så lååååååångt inlägg så jag glömde bort det! Men jag har berättat för micke så nog har jag sett det! Roligt!

Skolgatan sa...

He,he bra det!