SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 5 januari 2009

Filmförslag,tack!

Oj,oj vi är redan uppe,Lucas och Martin har redan ätit frukost så nu sitter jag och Ebba här. Martin är på väg till Skövde och ska köpa reglar,jag funderar på att städa ut julen idag,vi får se...

Igår blev det barnhemmet och efter det såg vi The eye,jag tyckte barnhemmet var sådär,den var bra men inte jätte-jätte bra. The eye tyckte jag var bättre men jag skulle vilja ha en såndär film som inte är overklig men jäkligt spännande,inte massa blod men ryslig,nån som har nått förslag?

6 kommentarer:

Emma sa...

Är lite kass på film förslag dessvärre... Blir inte film i de här huset så värst ofta...
Hoppas allt är bra med er! Skulle di vlja beställa nåt så är de bara till att höta av sig!
Kram

♥ Medea ♥ sa...

Jag gillar inte otäcka filmer men en mysfilm jag såg häromkvällen var "Tillsammans är man mindre ensam".
Nu ska jag kolla in din blogg lite.
/Efwa

Anonym sa...

Halloj!
Så ni slog på stort och såg två filmer igår! Som jag sa senast så är ju "The Ring"-filmerna rysliga... Innan jag blev nördigt skrajsen såg jag en svensk rysare Sleepwalker. Minns den som så jäkla spännande.. Jag gillar ju inte att se när folk går i sömnen..Hua..
Nu ska jag o mojje åka å låna en motionscykel! Det är mojje som vill röra sig lite när han inte kan komma ut o få motion!
Ses ikväll! Ska bli SÅÅÅÅ kul att träffa alla!
Kram!

Tove Kungsholmen sa...

Är här för första gången, måste bara säga att ert hus är fantastiskt fint! Var ligger det?

Emma sa...

VA GLAD JAG BLIR!!!!! Skulle va mig en stor ära att få göra ett till ditt bröllop!!!!! Jag kan nog fixa det relativt fort! Men vi skulle ju kunna ses så kan du kolla lite vad jag har å vad du vill ha. Men det är ju ingen brottska än.
KRAM

Anonym sa...

The happening, om du inte redan sett den.