SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 26 januari 2009

Nu!

Satte mig och skulle bara kolla en grej på nätet sen råkade jag kolla om min blogg funka nu och då gör den ju självklart det,NU när jag skulle gå och lägga mig,kommer säkert bli sittande här nu,är så svårt att slita sig och tiden bara ramlar iväg..

Ikväll har jag och Elsa vart på promenad sen tog jag ett varmt bad och ja,boken damp i vattnet några gånger.

Imorgon ska Ebba ha med sig glass till dagis och fira hennes födelsedag,lite sent men Jenny(Ebbas assistent)var sjuk förra veckan och vi ville ju gärna att hon ska vara med.

Nu ska jag spana runt på alla blogginlägg jag missat.

3 kommentarer:

Malin E sa...

Va skönt att det funkar,men du kunde ju lånat jobbets dator lite ;o)
KOnstigt att vi är så beroende av datorn nu för tiden,vad gjorde vi förr?? ;o)
Kram Malin

Carina - den gråa pippin sa...

Hej och välkommen in i bloggberoende världen igen. Inte sant vad det kan oroa själen när man inte kommer åt andras tankar via datorn.

Jämför bara med förr då man låste in sina tankar i en dagbok med hänglås... nu hänger man ut dagboken till allmänheten.

ylvisen sa...

Ha ha, boken i vattnet, jag orkar inte.... ha ha!