SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 1 juni 2009

Bad





Detta är vad vi gjorde idag efter jobb och dagis. Så jäkla skönt var det,tack Camilla för det:-) Dom har fått så fint med sin pool,28 grader var det i den,helt perfekt.
Elsa hoppade också i flera gånger,skönt för henne:-)
Efter det åkte vi hem och åt mat sen åkte jag och måla panel,falu-rödfärg och har hållt på till halv 10,då blev det för mycket mygg för att fortsätta men imorgon ska jag måla vidare.

8 kommentarer:

Malin E sa...

Gud va härligt det ser ut,jag vill oxå ha pool..fniss...
Kram Malin

Anonym sa...

oj vad fint dom har fått de. de tyckte dom var gött va? ha å även elsa kram från syster

Emma sa...

Åhh va de såg gött ut! Vi har ju bara vättern här, å de lär nog dröja innan man hoppar i där...

Jenny H sa...

Ja det där ser inte fel ut, drömmande likt medelhavet... Tror du inte Ebba behöver sin assistent med sig nästa gång ;-)??!!

KISS KISS

Anonym sa...

I så fall hennes mammalediga...du Jenny måste ju vara på Bruna och styra upp läget. Verkligen fint. Jag har fyllt vår runda idag lagom till vintertemperaturerna! Inte 28 grader kan jag lova!
Kram Johanna

Jenny H sa...

Johannna: Ja... det förståss... fast jag tror faktiskt att hon kan behöva TVÅ assistenter i poolen! Eller va 17, vi kan väl dra dit med hela Bruna avdelningen?! Inte har väl Camilla o Urban något emot det?? Blir ju många lekkompisar för Tuva ;-)!

Skolgatan sa...

Ja hela bruna vore kul! Ska framföra detta till familjen;-)

Camilla J sa...

ja hela bruna hade ju vart fint att ha i pölen :), kan ju va en bra utflykt:) Kram