SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 6 juni 2009

Svensexa:-)





Så här många grabbar klev in i vårt hus nu på morgonen,jag hade ju låst upp för jag visste ju om det:-) Martin låg uppe och sov. Fredrik ringde och sa att han behövde ha tillbaks sin batteriladdare för hans bil starta inte,Martin gick upp direkt och kom ner. Det blev så lyckat,han kollade liksom inte ens upp och såg alla förrän han gått ända ner:-). Han har inte misstänkt nått!Ha,ha!!
Lucas blev lite orolig när dom tog på pappa handklovar,men jag förklara för honom att dom kommer att ha kul.

6 kommentarer:

ylvisen sa...

Ha ha, va roligt! Spännade att höra vad de hittar på med honom!

Jenny H sa...

Där blev han tagen på sängen :-)!

Emilias sa...

Hahah, vad lyckat :) Hoppas dom är snälla mot honom!! ;)

Skolgatan sa...

Ja för Marica och Fredriks skull så hoppas vi dom är snälla;-)

marica sa...

Blanda inte in mej i deras svensexa ;-)

Hå söt Lucas är..

Jag hoppas att det är bättre väder i Hjo än i Skövde!

KramKram!!

stina sa...

Snacka om att bli tagen på sängen hehe din tur snart kanske