SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 16 juni 2009

Tillbaks i livet:-)

Idag har träningsvärken vart mycket bättre,skönt.

När jag hämtade barnen på dagis idag lekte dom på små plastlastbilar och åkte nerför en liten backe,Ebba var superstolt att hon vågade och sträckte upp både armar och ben,tyvärr tog jag ingen bild men hon vägra följa med hem så jag kanske får en ny chans imorgon:-)

Det har vart soligt och fint men jag har vart inne och städat,tvättat och bäddat rent,ska bli så skönt att krypa ner sen.

Ikväll åkte jag till gymmet,tänkte gå på step men då var det ju sommarschema nu så då var det ingen step. Några arbetskamrater tjata med mig på spinning istället och det var så jobbigt men gött! Vad jag svettades. Jag trodde aldrig jag skulle orka men jag hängde med hela passet. Så nu vet jag att jag gillart:-)!

2 kommentarer:

marica sa...

Å jag önskar att jag kunde gilla spinning.. får nog testa det nån dag. . . .
Skönt att lägga sig när det är nybäddat och ena lakan!
Natti Natti å Kram!

Fisan sa...

Duktigt med spinning. Min träningsvärk är också bättre, skönt. Gjorde så jävla ont.
Tack för i helgen. Du var grym som blivande brud, ser fram emot bröllopet!
Kram!!!