SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 15 juni 2009

Tack mormor och morfar!


Vilken tur att vi har mormor och morfar,idag har dagis vart stängt men som tur va så kunde Lucas och Ebba vara hos dom. Sen hade vi barn/skift-byte på jobbet,bra att vi jobbar på samma ställe fast olika skift.
Efter jobbet åkte vi ut och måla brädor,nu är den här omgången klar,får se om det kommer ut nått nytt. Nu ska jag fokusera på bröllop denna veckan när jag jobbar tidigt. Ska göra lite grejer till bordsdekorationen. Tänkte även börja med bordsplaceringen,kul!
Men ikväll blir det bad,jag har såååån fruktansvärd träningsvärk så jag kan knappt jobba,det måste vara fyrhjulingen och sen dansa jag ju loss rejält också;-)

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Perfekt att ni jobbar olika skift! Då passar det ju så himla bra!

Kul att få "jobba" lite med bröllopsförberedelser.. Ska bli så spännande att se hur det blir! Dagen D närmar sig med stormsteg!

Imorgon bär det ju av till KSS så vi ses på onsdag!

Sköt om er!

Kramelikram!

marica sa...

Ja fyrhjulingen gjorde verkligen sitt.. jag fattar inte hur man kan få sån träningsvärk men bevisligen har vi fått det allihop :-)

Å bordsplacering.. det låter spännande :-)

Kul att ha massor att fixa med till bröllopet!

Min planering är klar i huvudet det ska bara omsättas till verklighet oxå ;-)

KramKram och vi ses på fredag om inte förr!

Kram!

stina sa...

hehe man ska känna av sin möhippa