SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 5 juni 2009

Festlokal


Idag har vi vart och kollat på festlokalen,det kommer bli superbra,bar och dansgolv så är jag nöjd:-)


Nu har jag äntligen bestämt och beställt bukett,det blir lila rosor,jag hade ju tänkt mig solrosor men nu har jag ändrat det. Jag litar på att Malin(tror jag hon heter)på blomster gör nått fint,låter som hon vet vad hon snackar om:-)


Annars har det inte hänt så mycket mer idag,jag har badat,rakat benen och är beredd om det är den här helgen det blir möhippa;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill ha blåa rosor i min bukett.. men lila låter oxå jättefint!

Kramiz!

marica sa...

Hmm det var bara jag som la in ett inlägg här ovan :-)

Jenny H sa...

Skönt att det känns bra med festlokalen!! Då kan ni släppa det nu för stunden!

Lila rosor.. passar en skönhet :-)!

Nog med smicker för idag!

Kram o gonatt!

Mor sa...

Lila rosor finns det????
Men det låter jättefint!!!
Jag var orolig att dom skulle vara punkarsvarta (USCH)skönt att så inte var fallet.
Kram

ylvisen sa...

Ser jättemysigt ut! Ser fram emot det!

:)