SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 2 juni 2009

Målardag




Det blev korvkiosken sen ut till mamma och pappa för att fortsätta målningen. Idag hade jag med Lucas,Ebba och Elsa. Dom skötte sig toppenbra. Lucas tröttnade lite i slutet och Ebba gnällde lite men då körde Lucas runt henne i vagnen så då var hon nöjd.

Dom var väldigt trötta när vi kom hem så det blev bad och nattning medans jag stack iväg på step.
Jag skulle behöva några fler timmar per dygn nu känns det som...
Imorgon ska vi träffa min bästaste Emma och hennes Tuva och Alva,dom har äntligen blivit Hjobor igen så nu kommer vi kunna ses oftare och mer spontant,KUL!

2 kommentarer:

marica sa...

Jag som tänkte ge dej ett presentkort på fotvård en gång i månaden hos min syster... he he.. neee jag skoja bara ;-)

Hoppas ni har en bra dag och att vi ses snart!

KramKram!

sara sa...

oj vad långt hår hon fått lilltjejen! Söta dom e!