SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 29 juni 2009

Vi skulle åkt Hjo-tåget,jag,Lucas,Ebba och kusinerna Linnea och Oscar med deras mamma Hanna men när vi kom ner i hamnen var tågturerna slut för dagen. Vi fick äta glass på Moster Elins istället,det är en glassresturang som ligger i hamnen och har så god glass. Den ska ni testa om ni är i Hjo:-).

Ikväll var jag ute och gick med Emma,kul att ha henne här i Hjo igen. Det är så härligt väder. Lite för varmt för att jobba men snart är det semester,jag gillart:-)!

Nu har jag fixat med bröllopsgrejer,det är så kul och skönt när jag har fått grejerna färdigt,nu är det inte mycket kvar att ordna med men det är ju heller inte långt kvar till den STORA dagen!

4 kommentarer:

Suzan sa...

wow, glassrestaurang..MMM!!

Jenny H sa...

Nämen.. Ingen tågresa.. Jaja, du har ju fått din dos ändå för året ;-)

Glass är gott och extra gott på ett mysigt café!

Nu sticker vi strax till skövde! Ses imorgon!

Kram kram!

marica sa...

http://varannandag.bloggagratis.se/ jag hitta en sida om en tjej som är 17 år som har ds, tänkte om du ville kolla in på den!
KramKram vännen!

ylvisen sa...

Som sagt, du har ju fått dos av tåget, synd för barnen dock!

Kram