SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 21 juni 2009

Midsommardagen

Igår tog jag en bloggfri dag,var längesen jag hade det. Det var inte pga av baksmälla efter midsommarafton för den var väldigt lugn,jag hade bara ingen blogglust igår. Vi hade iallafall en skön slappar-dag igår,Martin jobbade med utbygget så han hade det inte så slappt. Johan och Fredrik hjälpte Martin en stund så då var Linus och Filip här och lekte lite.

På eftermiddagen kom Marica,Gabriel och Filip förbi en sväng,då blev det lite glass.

På kvällen låg jag och Martin i varsin soffa och halvsov sen blev det en film.
Barnen lekte så bra i rummet
Linus matade och sövde dockan så gulligt
På kvällen hade Lucas och Ebba mys med chips,festis och Pippi

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Ja hon har sån fin mage!

Snygg byxernan var på lucas!

kram

Anna D sa...

Vilken snygg JD Bygg tröja Linus har på sig =)

Skolgatan sa...

Ja visst har han Anna,hi,hi så söt!