SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 4 juni 2009

Torsdag

Idag fanns det ingen överraskning när jag kom hem,phu! Ja,ja Jenny och Johanna jag tycker också det är lite kul nu efteråt,kanske inte när jag såg det igår:-)

Tänkte jag skulle bjuda på en bild på bajs-hunden;-)nu mår hon bra igen.

Vi var och hälsade på Emma,Tuva och Alva idag,åt jättegod kladdkaka. Lucas och Tuva lekte jättebra. Ebba lekte mest med en dockvagn och Alva körde räser i gåstolen:-)


När vi kom hem åt vi makaroner och köttfärssås,efter maten badade Ebba sen satt vi och myste men Ebba somnade,hon var helt slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

sorry Jessica.Skönt att det var en engångsföreteelse!!! Jag hade inte heller sett det komiska i situationen om det hade varit jag som öppnat dörren den dan.....
Kram Johanna