SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 26 juni 2009

Ledig fredag

Ja då har man haft en ledig fredag,den har ägnats åt städ,sol,handling,grillning,äta,bad(inne),vin,läsa bok och fotboll en rätt bra fredag alltså:-)

Synd att inte Sverige gick vidare,jag tycker så synd om dom som missar sina straffar.

Idag har man läst om att Michael Jackson har dött,han har aldrig vart nån idol för mig men jag tycker mycket om en av hans låtar och det är denna:
http://www.youtube.com/watch?v=J34U02n6sao

Om 2 veckor idag kommer jag vara så nervös,jag lär inte sova en sekund natten innan bröllopet:-) Jag längtar,fast mest till efter att kyrkan är klar,då är det ju bara fest kvar och jag ska inte tänka på nått. Ska bli skönt att vakna upp på söndagen också,slippa tänka på bröllop och planering+4 veckor semester:-)!!

Trevlig fredagkväll!

4 kommentarer:

ylvisen sa...

Ja tänk när du vaknar upp och är fru Kraft! :)

Lät som en bra dag, jag tycker dock oxå synd om grabbarna när dom missar sina straffar! :( Söta småpojkar dom där!

Jenny H sa...

Låter som din lediga fredag varit fullbokad! Det har min lediga fredag oxå varit men det vet du ju redan eftersom jag precis pratat med dig på msn!
Får väl önska er en trevlig kväll och säga att vi kanske ses på söndag!
Parentes: Heal the world är abosolut M jacksons bästa låt i mitt tycke.. Annars är jag inge stort fan.. Men visst griper det tag i en ändå..

Natti natti vännen!

Lisa sa...

Jag kommer att ta hand om dej på bästa sätt när du kommer på morgonen till mig!! =)

Skolgatan sa...

Tack Lisa,jag litar helt på dig,du är så duktig!