SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 12 juni 2009

Fredag-kväll


Ja det blev inte mycket städat idag,jag städa kylen och när jag var klar med den var det så tomt så jag var tvungen att storhandla. Jag åkte när Martin slutat,är skönt att få en stund för sig själv:-). Det gick jättebra att ha Axel idag,han var helnöjd och sen var det bara att lägga honom så somna han,det gillar jag,Fia och Fredrik har jättebra rutiner på dom och det underlättar,bra jobbat av dom föräldrarna:-)! Nu ska jag krypa ner i badet,raka benen,ta en öl och förbereda mig för möhippa för den borde bli imorgon....

5 kommentarer:

marica sa...

Hur håriga ben har du egentligen? :-) Kram!

Fisan sa...

Tackar tackar! kul att ni hade roligt. Sluta tjata om den där jävla möhippan nu, det blir faan ingen bara för det...

Skolgatan sa...

Men Marica jag måste ju va helfräsch:-)

Ok Fia jag ska vara tyst men jag vill ju så gärna!!

Mor sa...

God kväll på dig
Jag trodde du jobba inatt???
Kram

Skolgatan sa...

Hej,hej Mor!
Nej det blidde inget jobb för Emelie och Jocke kunde inte!