SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 12 juni 2009

BLÄ


Vilket skitväder,stackars alla studenter idag.

Hoppas det klarnar upp till kvällen/natten och imorgon för då är det vätternrundan och då kan man ju hoppas dom slipper frysa ihjäl. Livet blir så mycket trevligare med sol!

Det får bli en tvätt och städ-dag idag. Ska göra en riktig röjning i kylen,har inte mycket i den just nu så jag tänkte passa på att skrubba den så får jag fylla på med nytt sen. Har en rätt så rejäl tvätthög också som jag ska skyffla bort under dagen:-).

Så nu ska jag sätta fart!

3 kommentarer:

Emma sa...

De har den som är enbart liggvagn. A´s ser exakt ut som på bilden du la in. Å hon är ju bara 2 år och d en funkar bra för henne. JAg vet ju inte hur lång Ebba är, men A är nog ca 85 cm lång.

Kram

Jenny H sa...

Ja vilket skitväder!! Stackars alla barbenta studenter..

Ylva: Jag har fått filmen av Jessica! Tänkte jag skulle sett den idag men det funkar ju inte! På datorn kan jag bara HÖRA ljudet från filmen men inte se nåt och på dvdn funkar den inte alls..
Jessica: Jag kommer förbi med filmen i helgen så kan vi väl se om den funkar hos dig?? Isf kanske jag kan få kolla över axeln på dig!?

Nu ska jag tvätta, tvätthögen växer här med... Sen bär det av till veterinären med katten som ska röntga lungorna.

Kramelikram!

marica sa...

Jag avskyr regn.. stackars alla studenter :-/

Nu ska jag oxå tvätta, smittar av sig ;-)

Kram!