SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 21 juni 2009

Skön söndag






Så här härligt har vi haft det idag. Jag har legat och pressat i solen,varvat med dopp i poolen,så skönt.
Lucas förföljer morfar,dom åkte lite motorcykel,flög med sina små flygplan och matade fiskarna i dammen.
Ebba ville inte sova middag,hon klängde ur resesängen flera gånger så jag försökte söva henne i vagnen men det gick inte det heller så hon höll igång hela dagen,hon slocknade halv sju nu ikväll:-).
Vi blev även bjudna på grillad lax,färskpotatis och mammas goda sås. Till efterrätt var det glass med jordgubbar. Tack för det!
Efter att barnen har lagt sig har jag gjort klart bordsplaceringen och fixat lite med bordsdekoration men jag får åka till hem och hobby imorgon för mitt lila band tog slut...

1 kommentar:

ylvisen sa...

Å va spännande, undrar just var jag sitter :) ??

Härliga sommarbilder!