SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 14 juni 2009

Seg




Idag har jag en riktig seg-dag,har badat,sovit och nu smäser jag i soffan,så skönt! En riktig bakfylledag alltså:-) Bara pizzan som fattas,får se vad som slinker ner sen.

Möhippan blev så lyckad,jag fick åka HD sen körde vi fyrhjuling,det var jättekul men jobbigt och idag har jag träningsvärk så jag knappt kan röra mig. Sen åt vi god lunch,jag fick göra lite uppdrag som jag fixade galant:-). Sen åkte vi Hjo-tåget,åt på bryggan och dansa loss på grönköping,ja det kunde inte bli bättre,Tack tjejer!!
Bilderna har jag snott inne hos Ylvisen

Over and out!

6 kommentarer:

Jenny H sa...

Tack själv för att du är en sån toppenpingla som orkar hålla humör och fylla uppe en hel jäkla dag, kväll och natt :-)! Du är grym!
Det är tacksam att ordna möhippa för dig :-)!!

Kram kram!

marica sa...

Håller med Jenny :-) Du är grym! Verkligen lyckad dag och kväll och du bjöd på dej själv hela tiden! Me like som du sa ett tusen gånger igår ungefär!
Härligt med en riktig bafylledag och bara vara! Själv är jag nyss hemkommen från barnkalas ;-)
Vi ses och hörs vännen!
Kram!!

Mor sa...

Jag håller med dom övriga
Du är helt otrolig gumman!
KRAM

Emmas keramik sa...

Hej!
Det var en himla kul möhippa Tack för den baksmällan och träningsvärken!! Vem kom på den briljanta iden att ge dig en megafon??? haha du har nog skrämt de flesta hjoborna :)
Kram!

ylvisen sa...

Håller med alla ovanstående,helt fantastiskt att du orkade! Tack oxå för baksmällan på tågresan, det var grym :) Ont överallt här med!

Kram!

Jenny H sa...

Megafonen ja.. en riktig stämningshöjare!
99 kr på Rusta! Som hittat :-)!