SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 7 juni 2009

Mormor och morfar-dag






Ja ni har ju sett vad jag har gjort idag,skönt med sol!

Vi har vart ute hos mina föräldrar,tänkte att Martin kunde få ha en slappardag fast han har mått bra idag.

Lucas har hjälpt morfar,han följer honom som en liten svans. Dom har byggt solfångare till poolen,satt ihop det sista på en fin bänk morfar har gjort,provsuttit bänken,planterat blommor,kollat på tennis och ätit chips. Ebba har hjälpt mormor städa bilen(lucas hjälpte till lite där med). Sen åkte mormor på plastparty och Ebba sov så då sola jag:-)
Nu ska jag gå ut på promenad med Camilla!

1 kommentar:

ylvisen sa...

Åh vilken snygg bänk! Spänstig morfar! Å duktig som byggt en sån fin bänk! Kul att Lucas fått vara med och hjälpa till!

kram