SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 27 juni 2009

Kusinbesök





Solen fortsätter lysa,så härligt. Jag har rensat ogräs på framsidan och klippt våra träd.

Sen har jag fixat med lite inför bröllopet,jag är ju rätt hemlig med vad jag håller på med men jag vill inte att dom som ska komma som läser min blogg ska veta allt:-)

Efter Ebbas middagslur kom kusinerna Linnea,Oscar och lilla Agnes på besök,Hanna(min Martins syster) och Martin(hennes man) ska ju vara värdpar på bröllopet så vi har gått igenom dagen och vad som ska fixas,känns ganska lugnt. Vi har även vart i lekparken och på vägen letade vi skatter(caching) verkar ju kul,det ska jag fixa i min telefon. Vi hittade en skatt bakom melins som vi skrev upp Lucas i.
Ikväll har vi ätit pizza,pratat bröllop och druckit lite vin,trevligt. Hanna och barnen stannar tills på tisdag så dom kommer säkert vara med mer på bloggen,som förövrigt Linnea är en trogen läsare av så vi säger Hej till henne:-)

3 kommentarer:

marica sa...

Mysig dag med andra ord!
Ka det här med skatter verkar ju intressant och kul, det får du förklara för mej om!
Tack för all omtanke i veckan, det värmer vännen!
KRAM!

Jenny H sa...

Tack för lånet av stolen! Tjejen sitter som en prinsessa i den!
Återlämnas imorgon!

Kram kram!

ylvisen sa...

Lät trevlig!

Det där med skatter lät intressant fast jag fattade ingenting:) Det får du förklara någon gång!

Kram