SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 17 juni 2009

Onsdag

En jobbdag kvar,imorgon slutar jag ett,sen ska jag till Lisa-frisör och njuta av ensamtid,klippning och slingor.

Idag har vi beställt ring och lämnat in våra gamla förlovningsringar för putsning,jag minska min också,den har alltid vart lite för stor men jag har vant mig vid att alltid känna så den hänger kvar,men nu blir det nog bättre, Martins skulle dom putsa och göra rund igen,den var nästan oval:-) Vigselringen blir en likadan som förlovningsringen.
Har även vart på bokhandeln och köpt lite mer papper så jag kan fortsätta med namskyltar till bordsplaceringen,så det är bäst att sätta fart nu.

5 kommentarer:

Jenny H sa...

Det är många bollar i luften för er nu! Försök njuta av tiden före bröllopet för det blir lätt att man stressar förbi den och glömmer varför man gör allt...
Låter flummigt, jag vet, jag är fruktansvärt trött så sängen är en högoddsare nu! Mojje är rastlös och vill hitta på något.. hrm..
Här har vi haft en fönserputsare idag. 500kr för alla fönster i hela kåken! Värt vartenda öre vill jag lova!!!
Härligt att få bli ompysslad hos frisören imorgon! Undrar just om hon ser några spår av den blå färgen....??
Imorgon tar jag o svänger mina lurviga runt midsommarstången tillsammans med barna! Sen tror jag minsann att det blir jordgubbstårta...

Ses imorgon!
Sov sött!

Kram!

Skolgatan sa...

Oj vad kul med dans imorrn:-)

500 spänn? Det numret vill jag ha!

See you in the morning darling!:-)

Öhh såg du att jag sluta ett? Det märker du annars...

KRAM

ylvisen sa...

Njut hos frisören, jag är avundsjuk!

Ja jag ska flytta till Hjo men först när Felix ska ha eget boende med sin flickvän ;)

Söta du! Kram

marica sa...

Jenny jag vill oxå ha det nr:et!!

Härligt att fixa håret idag då :-)

Regn men tur att vi har en stor och bra altan! Ses imorgon! Kram!

Rebecca sa...

Åh vad kul med ringar! Jag hämtade våra idag. Vigselringen designade jag själv så den har jag längtat efter. Den blev precis som jag ville ha den. Nu vill man ju ta på sig den direkt!!!