SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 15 januari 2009

Award 1



OOOOOOOOOooooo jag har fått den här av Petra:http://redsun.blogg.se/index.html!
Tack så mycket!!!
Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg och länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till de Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos dem, om att de har fått den!Jag ger min award till:
Ylvisen
Puffeltufflan
Grodansmamma
Marika-William
Carina
Frida
Söt och snygg-Erika
Livet idag och imorgon
Marica
Stumpelisen`s verk
Emma
Linnea och Agnes
Lilla skrubben
Vardagspussel
Jag ger den till alla underbara mammor i min blogglista!

4 kommentarer:

Marika sa...

Tackar! Känner mig hedrad...
Men hur gör man??? Skicka förklaring till min mail är du snäll!
marika.grandin@telia.com

Kram Marika.

mamma sandra sa...

Nämen, wiii! :D Man tackar man tackar!!

Kram!

stina sa...

Näääe man ska göra allt för att inte bli beroende av gejer jag är beroende av flera grejer som kaffe,godis socker i alla former och då de jag är mest beroende av cigg men jädrar va ja ska kämpa nu för jag vill inte bli sjukare än va ja är..ha de gott
kram stina

Anonym sa...

TACK :-)
Va snäll du är :-)