SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 25 januari 2009

Shopping och kalas nr 3

Idag har jag och Lucas vart i Skövde,vi skulle handla mat men det blev en sväng i dom andra affärerna också. Vi köpte ett hårband till Ebba och till mig blev det leggings och skor.

Titta vad fin hon blev i sitt hårband:


Sen har vi haft kalas nr:3 idag,mamma och pappa var ju sjuka när vi hade kalas så idag kom dom och fira Ebbisen. Hon fick en hund och kläder. Lucas fyller ju inte år än men han fick också paket,vilket var väldigt uppskattat,han fick ett fiske-spel:
Värsta hollywood-kändisen med shoppingkasse och en liten hund:-)
Fiskarn:

6 kommentarer:

ylvisen sa...

Ja den pinglan var inte att laja med! Roligt för lucas att oxå få paket!

Skönt att det fungerar nu igen!

kram ylva

cpmamman sa...

Dom är bara så charmiga! Ebba ser ut att vara en tjej med fötterna på jorden. Så tillfreds med livet. Stämmer det?

:)

Marika sa...

Väldigt chict (stavas det så?)med vovve och väska!

Anonym sa...

Vad köpte du för skor?

Ebba ser helcool ut :-) Sådan dotter sådan mamma :-)

Kul att din blogg äntligen funkar igen!

Kramiz!

Skolgatan sa...

Ja Towe Ebba är nog tillfreds med livet,det känns så iallafall:-)

Kram

Skolgatan sa...

Marica jag ska lägga ut bild på skorna en dag när jag har tid,kanske imorrn!

Kram