SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 28 januari 2009

Gympa

Idag efter dagis var det ju gymnastik,jag försökte ta några bilder men det var svårt att få någon bra bild för dom rör sig hela tiden och jag måste hjälpa Ebba med det mesta:

Lucas drar sig fram:

Ebbisen på en tjockmadrass:

Grodhopp:


Har inte hunnit mycket mer idag,lagat mat och badat:-)

Jag har börjat få ont i halsen så nu ska jag trycka i mig c-vitaminer och lite glass tänkte jag...

6 kommentarer:

ylvisen sa...

Roligt med gympa, de ser ut att ha roligt! Den där dra-sig-fram -grejen som lucas använder ser kul ut!

Anonym sa...

Inte sjuk nu vännen!!
Fick ett bra tips på jobbet idag: Panodil-pulver! Blandas i varmt vatten, luktar guddomligt och är tydligen superbra mot förkylningssymtom!

Kul att se några bilder från gympan! Kanske kan få följa med er nån gång o kolla?!

kram o krya på dig!

Skolgatan sa...

Du får gärna följa med Jenny! Ebba skulle ju bli skitstolt:-)

Ska kolla upp panodilen om jag inte mår bättre imorgon.

Kram

Malin E sa...

Jo det komme rju gå bra att jobba helg, det är ju bara för ett kort tag och sedan kommer jag tillbaka till min fina maskin igen.Vill inte göra det för evigt men för 3 månader går det bra.
...fniss..ja samma maskin likadans skor,va ska vi ta nästa gång?? ;o)
Länkar på min blogg om det går bra.
Kram Malin

mamma sandra sa...

Hej!

Va roligt dom ser ut att ha på gympan =)

Vill också sätta igång med nått sånt där, men lite svårt än eftersom Lovisa inte ens går ;)

Lovisa ska börja på dagis i Mars är det meningen. Går Ebba på dagis?

Kram Sandra

Anonym sa...

Va gullig Ebba var på tjockmadrassen..Ser ut att ÄLSKA att gympa. Kul att hon får vara med nu. Krya på dig. Kram Johanna