SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 27 januari 2009

Tisdag

Efter fikat hos Fia åkte vi hem och laga mat,lagade ett recept från Ylvisens blogg som har blivit en favorit här hemma:http://ylvisen.blogspot.com/2009/01/flskkotlett-och-panacotta.html

Sen kom Karin och Anders på besökså då blev det lite kaffe igen,trevligt att träffa dom var så längesen sist. Dom ska ha bebis i Juli,kul!

Nu har jag precis kommit hem från en promenad med Fia och tvillingarna. Skönt att röra på sig,jag hade tänkt att åka till gymmet men det får jag kanske ta imorgon istället:-)

Idag har dom firat Ebba på dagis,hon fick ett gulligt armband som hon tyvärr har dragit sönder så jag ska laga det. Ebba bjöd på päronsplitt.


Här kommer en bild på mina nya skor,tyckte dom var fina och passar både till kjol och jeans,kul med klack också:

6 kommentarer:

Camilla sa...

grymt snygga skor..avis:) kram

Skolgatan sa...

Tack,tack:-)

ylvisen sa...

Ja dom var ärtiga!

Prova oxå att göra med kyckling. Man kan även slänga i någon fläskig ost, typ gräddädel istället för cremefraische.

kram

Skolgatan sa...

Ja det låter ju gott,ska testas:-)

Grodansmamma sa...

Tuffa kängor!
Springer runt som en yr hönaoch leter högklackat och glitter saker eftersom jobbet ska ha glitter och glamour fest imorgon kväll. Det är kul när man känner sig som en jätte och inte på någotvis passar i de få glitterstassar som finns i garderoben. Kram

Malin E sa...

*skratt* samma skor som jag köpte förra veckan jag gillade dom oxå som synes. =o)Då får vi inte gå på nån jobbfest i samma skor då he he he
Hoppas det gick bra på jobbet idag sedan det krånglade en hel del igår.
Gillar du kyckling har jag recept på en jättegod kycklingsoppa på bloggen...men det är nog pysselbloggen den finns på tror jag.
Mlain