SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 19 januari 2009

Stess

Idag hann jag inte blogga innan jag var tvungen att gå till jobbet,måste lära mig blogga från mobilen,ska kolla på det sen.

Jag vill skicka en hälsning till stackars Jenny H som är hemma och är sjuk,krya på dig!

Tror jag har haft besökrekord idag,det är ju jättekul!

Jag och Ebba var på maxi och handlade innan hon skulle till dagis idag,det blev lite stressigt men hon åt mcdonald mat och var väldigt nöjd. Jag var tvungen att storhandla,vi hade inget hemma bara bullar och kakor och det kan man ju inte leva på,inte för länge iallafall:-)

Lucas hade vart hängig ikväll sa Martin så vi får se hur han mår imorgon,han har haft lite hosta,hoppas han slipper den otäcka kruppen.

Det har alltså inte hänt mycket mer,vi har massor att göra på jobbet så det ska kanske köras igång ett helgskift,det vill inte jag jobba men det är kul att vi har mycket att göra:-)

1 kommentar:

ylvisen sa...

Fy va drygt! Mycket att stå i, jag var oxå och storhandlade igår!

Undrar vad det kostar att skicka inlägg till mobilen? Eller jag menar tvärtom...