SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 13 januari 2009

Grattis Knut!

Det blev inget mer inlägg igår som ni kanske märkte:-) Jag orkade inte ladda datorn och det hände inte mycket mer,vi var rätt slöa allihop.
Idag har Knut namnsdag,så Grattis alla Knutar,speciellt grattis till min kära pappa som heter det i andra namn!

Här kommer bilder på vårat bygge med tak på ena sidan. Idag kom limmträbalkarna också.
Titta vad Martin jobbar bra:
Nu har Ebba lagt sig en stund,hon hade inte somnat på dagis och vi ska ju gå till torget och dansa ut julen ikväll så jag tyckte hon kunde få sova en sund nu så ska jag med passa på att slagga en stund:-)
Skriver mer sen efter dansen!

1 kommentar:

ylvisen sa...

Ja Martin jobbar så bra! Vi har tagit lite paus här nu och det är skönt! Kul att få se micke lite på kvällarna!

Tackar för gratulationerna! Jag håller på med trerätters, bilder kommer sen, gott blir det! Sen ska vi se på film :-D

Ska snart plita ihop mina bröllopstips till dig!

Grattis pappa knut!

kram