SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 11 januari 2009

Gårdagen och dagen!

Jag har inte hunnit skriva nått idag så nu blir det mycket:-)

Jag börjar berätta om gårdagen,Jenny och Mojje var ju här,vi åt god mat och hade mycket trevligt. Vi spelade tv-spel,det blev mest hockey det är jättekul,jag är inte så bra men jag får öva.

Här kommer några bilder,Jenny var så fin i håret,hon hade klippt sig hos min duktiga frisör,Lisa på Hair i Hjo!Ok man kanske inte ser håret så bra men jag lovar det var skitfint. Sen är det en fin bild på Martin,det är hans spelmin:-D



Efter frukosten idag gick Martin ut och jobba,Lucas ville också hänga med så han hämtade sin sticksåg och gick ut han också. Först tog han på sig kläder vilket Ebba också skulle vilja kunna,hon försöker verkligen men det blir inte riktigt bra. Hon har viljan som tur är! Lucas har alltid vart sån att han kan inte då vill han inte,Ebba vill och kan hon inte så kämpar hon med att lyckas,det är verkligen jättebra!

Jag,Ebba och Elsa gick ut och gick med Camilla,Tuva och Meja,vi gick "hulanrundan" den är ca 1mil så det var skönt.
Nu i eftermiddag har Camilla och Tuva vart här på fika,Tuva har blivit så stor tjej.
Sötis:

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att kika in hos er! Såg länken på familjeliv (heter Evenstar där) och såg att er Ebba är riktigt lik våran Natali.

Visst blir livet annorlunda men helt fantastiskt med ett litet charmtroll?

Anonym sa...

gud va gullig Ebba såg ut när hon kämpade med kläderna..... Jag MÅSTE till jobbet nu och få lite Ebba-mys. Ska försöka få med mig yrvädret redan imorgon måndag....
Ha det bra, kram Johanna

Skolgatan sa...

Ja vad kul,Ebba blir säkert glad. Hoppas det går bra med yrvädret;-)

Kram

VARDAGSPUSSEL sa...

hej hej,
vad skoj och se ett nytt namn i kommentarlistan :)
vi bor inte i småland längre, har bott i stockholm sedan sex år tillbaka. men från början kommer vi båda från växjö med omnejd. härlig familj du verkar ha och ett underbart hus :)
på återseende!
kram caroline på vardagspussel

ylvisen sa...

Gud vilken söt liten Tuva!

Åh va duktig hon är med kläderna, tänk om dom kunde få lyckas någon gång!!

KRAM

Marika sa...

Vad dukitg Ebba är, kan ju nästan klä på sig själv! Vi tränar på det nu men William är inte så motiverad, lättare när mamma sköter sånt! ;-) Ha en trevlig dag!

Marika.

Anonym sa...

next the knickers come off sweet pea so we can have fun, I want to take those off I find it sooooooooooooooooo hot taking off a toddlers knickers knowing her little bald c--t is waiting for me and how her little body is going to respond to me touching and licking it