SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 21 januari 2009

Uppdatering från dagen

Oj mitt förra inlägg blev inte så bra,men nu kan man läsa vad jag hade skrivit:-)

Idag har Ebba haft på sig sin andra fina klänning som hon fick av Axel och Wilmer med familj:

Tänkte visa hästen och det fina kortet Ebba fick av Meja idag.

Meja var inget blyg för Martin:-)

Skickar ännu en hälsning till stackars Jenny som fortfarande har feber,vila nu så tar vi nya tag nästa vecka:-)

Nu är jag trött,vi gick upp kl:7 imorse,jag tycker det är skönt att komma upp så man hinner fixa lite innan det är dax för jobb. Men nu ska jag gå och krama kudden.

8 kommentarer:

ylvisen sa...

Vilken fin klänning! Den där Meja är ju för söt!

Ja snart dax för mig med att börja jobba....

Kram

Anonym sa...

Tack för omtanken!

Kram!

Anonym sa...

söta tjejer :-)

Anonym sa...

Stackars Ebba som var tvungen att ha farliga Meja hemma i SITT hus och sen inte få ha varken mamma eller pappa ifred....Tack för fikat och Ebba stunden iallafall. Jag hoppas Ebba vänjer sig vid vårt lilla bustroll så småningom. Kram Johanna

Camilla sa...

vilken enormt söt klänning Ebba har fått,nu har jag bunkrat upp på apoteksskafferiet:)bara hoppas jag klara mig...vi mammor har ju inte tid att vara sjuka:)ha det bra.kram

Anonym sa...

ETT STORT GRATTIS i efterskott från mig!!!!!! Tänk att hon redan är tre år! Kram Petra

Anonym sa...

Vad snygger hon blev!:-)

Emma sa...

Va super söt hon blev i klänningen! En liten primadonna!!!!
De ska bli helt underbart att få flytta in i de ny-gamla huset!!!!

Kram