SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 23 januari 2009

Internet strul


Internet funkar fortfarande inte,det är bara vissa sidor som inte funkar och det är ju självklart min blogg:(. Idag har vi haft det lugnt,Lucas är inte kry ville inte ens äta pizza,men vi har ju en liten fröken som äter mer än gärna hans bitar också:). Idag har jag och Ebba badat,hon är så mysig,ligger i min famn med fingrarna i munnen och bara njuter. Sen har vi spelat spel,Lucas fick ett av Linus i julklapp,det var kul sifferträning,bilder har jag tagit men dom får ni se senare. Nu ikväll har vi slappat och kollar på film,wallE. Han är så söt. Trevlig helg nu mina lärare så håller vi tummarna för att detta mobilinlägg blir bra och att internet funkar imorgon. Kram

4 kommentarer:

mamma sandra sa...

Hej!

Hoppas killen blir frisk snart!=) och att lill fröken klara sej!

Måste fråga om ni använde gomplatta på Ebba?!

kram på er

Anonym sa...

Herregud va näpet söt man kan va!!

kram!!

ylvisen sa...

Ja man riktigt ser hur ledsen hon är för att internet inte fungerar... ha ha! Tråkigt! Du har mycket att läsa igen sen då!

Nice weekend!

Marika sa...

Hon är sååå... söt!

Marika