SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 17 januari 2009

Bak...

Morgonen har egnats åt att baka,bullar och muffins. Nu har vi så det räcker till et helt kompani,idag ska vi ha kalas för släkten,tyvärr kommer inte min mamma och pappa dom har blivit sjuka,samma med Martins syster med familj. Så idag blir vi gammelfarmor och gammelmormor,min syster och hennes barn hoppas jag.

Imorgon ska vi ha kalas för faddrar och Ebbas bästa kompis,Tuva såklart:-)Ebbas assistent,Jenny och hennes Mojje är också bjudna men dom kanske skulle kika förbi idag istället.
Lucas och Ebba hjälpte till och baka:

Kanelbullar:

Vaniljbullar:

Chokladbullar:

Duktiga Martin jobbar vidare ute,det händer så mycket hela tiden så jag hinner knappt med att ta kort,nu är det nästan tak på andra sidan också,kul!



3 kommentarer:

ylvisen sa...

Ah men va fan jag hann ju inte skriva texten förrens jag hade tre kommentarer. Det blir så när jag skickar från mobilen till bloggen, jag kan skriva texten där med men det är så jobbigt! Jag skulle ju skriva att jag hade jesper mössa men hann inte innan du så det!

Herre gud va bullar! GI? ha ha!

Attans vad det går undan med bygget!

stina sa...

Å herre gud kvinna va utsätter du mej för ja tror ja tar bilen till dej me en gång å käkar upp alla gosakerna ser ju så gott u så de e nästan värt att ta en promenad ända till dej..ja din gubbe verkar händig kan ju inte skryta att min är de bilar då slår man honom inte på fingrarna men hammare å spik näääe...
Ha en bra dag
kram stina

Marika sa...

Åhh gud vad det där såg gott ut! Snålvattnet rinner...

Marika