SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 16 januari 2009

Hjo tidning!

Idag är Ebba med i Hjo tidningen,det är en tidning som kommer 2 ggr i veckan(tis,fre,skratta du Ylva;-))så idag är alltså hennes födelsedags-annons med:-) Tidningen är på ca 15 sidor men ändå i 2 delar,hi,hi det händer inte så mycket i vår lilla stad..
Jag valde iallafall det här kortet:

Med texten:
Ebba Kraft,Hjo fyller 3 år den 18 januari,grattiskramar från mamma,pappa och Lucas.
Så nu har ni sett det som var mest intressant i Hjo tidningen idag;-)
Uppdatering: efter att läst hela Hjotidningen,det var ju mer intressant i den idag,Sofia,Fredrik och tvillingarna var ju med,dom och alla andra tvillingar som kommit i Hjo. Så det var ju många fina barn med idag!Kul!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var läängesen Hjo Tidningen innehöll något av intresse! Men idag när man slår upp tidningen strålar ju Ebba mot mig och genast blev prenumerationen värd pengarna!

Hoppas allt är bra! Ser fram emot måndag då jag får vara med favvotjejen igen!

Vi ses i helgen! Hör av mig!
Kram kram!

Emma sa...

va sät hon är!!!!!!!!

ylvisen sa...

Ja den tidningen, ha ha! Skoja ba, iaf lite...! Underbart kort!

Varsågod Ebba, ang presenten! Du måste lägga in en bild här sen så jag får se hur den ser ut på! :o)

Ska mejla dig sen ang pappret som var med i kuvertet!

kram och trevlig helg!

Anonym sa...

Vilken sötnos! Sådan solstråle! :.)

Haha, ja, ni har ju i alla fall en tidning... säger en hel del om vår lilla ort -saom inte har det!

stina sa...

Va söt hon är,Grattis så mycket hoppas ni får en bra dag