SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 30 januari 2009

Jönköpingsbesök

Nu har Emma,Tuva och lilla Alva vart här på besök,det var kul vi ses inte så ofta tyvärr. Dom letar hus i och omkring Hjo så om någon vet nått bra hus som ska säljas så kan ni ju hojta till för jag vill gärna ha dom närmare mig:-) Jag och Emma har kännt varandra sen vi var runt 5 år,vi lekte typ varje dag tills vi började sjuan,då började vi i en ny klass och umgicks med fler,men innan det var det bara VI:-D!


Vi har inga planer ikväll,ska äta nått och se på film,ska bli skönt.
Hoppas ni får en trevlig fredagkväll!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar er en riktigt bra fredagskväll också!
Själva firade vi helg med kinamat.. Slurp!

Hugs ´n kisses!

Skolgatan sa...

Vad gott,det skulle jag med vilja ha,se vad Martin säger..

Kram

ylvisen sa...

Gud vilken gullig liten sak! Å Ebba med och Lucas med, ja å Emma med :o) Roligt med en sån barndomsvän!

kram

Sorkfröknarna sa...

Hej jag bor i malmö och arbetar som förskollärare. Har haft en flicka i min grupp med Downs, underbart härlig tjej glad och envis. Vilken stad bor ni i? Gillar att läsa olika typer av bloggar och så hamna jag här hos dig.
Christina
www.grandmother.blogg.se

Emma sa...

Va roligt att båda jag å Emma har samma namn men även döpt våra döttrar till samma:-)
Kul att flytta tillbaka till den gamla hålan!!

Kram Emma

Emmas keramik sa...

Ja det är himla mysigt med en sån barndomsvän som Jessica. :) Önskar att vi bodde närmare, men någongång skall vi väl hitta det där huset.

Heter Emmas döttrar också Tuva och Alva? Coolt måste kolla in din sida :)
Kram Emma