SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 5 januari 2009

Trettondags-afton

Japp nu är julen utstädad,skönt. Jag fick så bra hjälp av Lucas:-)
Har även vart ute och hjälpt Martin med bygget,fy f..n vad kallt det är,jag frös halvt ihjäl.
Snart ska jag köra ut barnen till mamma och pappa. Göra mig iordning i lugn och ro,sen ska vi samlas hos Johan och Sofia innan det bär av upp till Jenny,Mojje,Bjurstöm och Elin.Ska bli så trevligt med en vuxen-middag utan en ända unge som kräver uppmärksamhet:-)
Bilder från kvällen kommer självklart senare..
Trevlig trettondagsafton på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst ska det bli kul med vuxenmiddag!! Eftersom alla fixat barnvakt så tyckte vi det var god idé att fixa kattvakt :-)! Så nu kan det bli livat!!
Kram kram!