SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 13 januari 2009

Dans kring granen

Då har vi vart iväg och dansat kring granen,jag fick med mig Camilla och Tuva,tänkte om det blev jobbigt att bära Ebba på armen och Lucas ville dansa så kunde Ebba vara med dom. Lucas ville inte dansa så mycket så det gick bra ändå. Det var mycket folk,kul när det väl händer nått i vår lilla stad. Försökte ta kort men det blev mest reflexer:-)

Här är iallafall Marica och Anders med barnen:

Lucas:

Ebba:

Och en liten chockad(av blixten) Tuva:


Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad,jag tog ju en liten powernap förut så jag kanske håller mig vaken i badet,så lätt att somna i värmen,vaknar alltid av att jag tappar boken i vattnet,därför kör jag alltid med pocket...

Imorgon börjar Lucas gymnastik igen,kul!

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Ha ha, tappar boken i vattnet! Galning där!

Anonym sa...

hi hi du är rolig du,, tappar boken ;-)
ses imorgon på gympan :-)
kramiz