SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 2 augusti 2009

Trevlig söndag



Hade Wilmer och Axel här på fika idag,deras mamma och pappa var också med,det var trevligt. Dom är snart 8 månader nu grabbarna.

Jag och Lucas har spelat star wars på wii:t,det är jättekul.

På eftermiddagen har jag röjt vidare på vinden,har nog gjort hälften nu.

Imorgon börjar Martin jobba igen,jag har en veckas semester kvar så jag njuter av ett glas vin och ska se på film ikväll.

4 kommentarer:

Rebecca sa...

Du röjer också som nygift!!! Helt plötsligt fick jag ny energi att göra sånt. Men nu åker vi till Sthlm igen så nu får allt vila tills vi kommer hem... Kram

ylvisen sa...

Lika pappa tror jag?

Njut sista veckan!

Jag har snott bilden på Ebba, frågar inte om lov, det är min rätt som svärmor!

Kram

Skolgatan sa...

Ha,ha ja Ylva ta bara!

ylvisen sa...

Hej!

Ja så när kommer ni? :) Vi kan nästa helg, v 36, 37, 38, 39 osv!

Just pick a datum! :)

Har inte kollat vad micke kan eller om stugan är ledig men iaf! :)KRAM